PARKA - JESIENNY MUST HAVE

niedziela, 13 listopada 2016

Kurtka parka to obowiązkowy element jesiennej garderoby. Fason tej kurtki jest zarówno modny jak i praktyczny, a luźny charakter doskonale wpasowuje się w obecne trendy :) Dodatkowo jest ona świetną alternatywą dla popularnych w tym okresie puchówek, a zdecydowanie cieplejszą opcją niż zimowe płaszcze :) 
Obecnie w sklepach królują parki w stylu oversize, w kolorze khaki, czerni oraz bordo. Spotyka się również kolor granatowy i beż.

Parka to bardzo praktyczna kurtka, świetnie sprawdzi się  w luźniejszych stylizacjach z botkami i niedbale związanym szalikiem.

Apel do niskich osób, które muszą uważać na jej długość, gdyż kurtka może skrócić ich nogi.

Poniżej przedstawiam swoją propozycję stylizacji z parką w roli głównej :)


STYLIZACJA
parka - no name
sweter - mosquito.pl 
spodnie - deni cler
botki - kazar
czapka - lapnas.pl
bransoletki - Nikki Lissoni dostępne w sklepie www.timeandmore.pl
zegarek - Calvin Klein


zdjęcia : Dawid Wojciechowski

Instagram : Zanzadra91












8 komentarzy

  1. Bardzo ładny sweter i biżuteria, parka nie przypadła mi do gustu- nie mój styl :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :* Cudowna parka i czapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam parki i co roku jakaś nowa zagości w mojej szafie :) Ta ma wspaniałe kolory. Piękna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna ta parka! Świetnie wyglądasz :)

    PS. Pytałaś jakim aparatem robię zdjęcia jest to Canon 1200d :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uprzejmie dziękuje za odpowiedź :)) zdjęcie na Twoim blogu są świetnej jakości :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście królują teraz parki, już którąś jesień z rzędu. Ja w tym roku swoją granatową odłożyłam na dno szafy,ale taką moro chętnie bym przygarnęła. Ostatnio ten wzór zdecydowanie pokochałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka i czapka są świetne :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń