Ulubione Jeansy Z Dziurami

środa, 25 stycznia 2017

Jeszcze kilka lat temu podarte jeansy były wyrazem buntu. Teraz są jednym z najmodniejszych trendów modowych na ulicy. Co ciekawe, po podarte spodnie nie sięgają tylko nastolatki, które chciałyby wyrazić nimi swój buntowniczy charakter, ale również dojrzałe kobiety. Dobierane są do nich zarówno  oversizowe T-shirty i trampki, jak i eleganckie żakiety i szpilki.
Ze względu na to, że podarte spodnie skupiają na sobie uwagę otoczenia, pozostałe elementy stylizacji powinny być neutralne.

Ja do swoich ulubionych jeansów dobrałam golf i szpilki w odcieniach szarości oraz jasno różowy płaszcz :) 

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o dzisiejszej stylizacji :)
STYLIZACJA
Płaszcz - Aggi.pl
Spodnie - Zara
Golf - No Name
Szpilki - Stylowe Buty

Instagram - Zanzadra91








21 komentarzy

  1. Bardzo fajna stylizacja. Buty super, bajecznie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takich spodni nie posiadam ale twoja stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ!!! <3 PIĘKNY ZESTAW!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;) Ja w mrozy jednak wymiękam i zakładam coś cieplejszego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;p ogólnie jestem zmarzluchem aczkolwiek w obu stylizacjach było mi ciepło ;p

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz w tym zestawie )

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej urzekł mnie golf, chociaż całą stlizację oceniam na plus ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Tobą ;p moje małe siostrzenice tez lubią spodnie z dziurami ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw :) Bardzo lubię takie spodnie :) Zakochałam się w płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz wspaniale ! Bardzo mi się podoba :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :) Jak dla mnie szpilki trochę za wysokie, ale tylko dlatego, że z moją niezdarnością skręciłabym sobie na nich kark :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nosić podarte jeansy ale nie zimą bo mi w nich zimno. Stylizacja jest boska, fotki cudne ;) wyglądasz wspaniale *.*

    OdpowiedzUsuń