Sukienka z długim rękawem - nowość w mojej szafie

wtorek, 17 stycznia 2017

Sukienka jest zawsze udanym wyborem na każdą okazję.  Ten typ ubrania jest uważany za niezwykle kobiecy bowiem podkreśla  nasze kształty, uwydatnia wszelkie atuty, a czasami nawet tuszuje pewne mankamenty sylwetki. Niestety  zimą nie wszystkie fasony sukienek pozwalają się nosić.  Dlatego też postanowiłam Wam pokazać moją nowość ze sklepu Viqana. Jestem oczarowana tą sukienką, ma długi rękaw w dodatku jest wykonana z ciepłego materiału :) Pozwala nam to wyglądać pięknie i atrakcyjnie, a jednocześnie nie zmarznąć. 

Sukienka w połączeniu ze skórzaną kurtką i czarnymi kozakami nabrała  innego charakteru. Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wam się spodobał ten zestaw.

A Wy lubicie nosić sukienki jesienią i zimą? :)

STYLIZACJA 
Kurtka - Trussardi
      Sukienka - https://viqana.pl/
Torebka - Kazar
Kozaki - Kazar
Okulary - Ray ban 

Instagram - Zanzadra91












25 komentarzy

  1. Śliczna sukienka i pięknie w niej wyglądasz. :-) Buciki tez mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sukienka zawsze się przydaje, ostatnio właśnie to zrozumiałam. Może być idealna i do pracy i na spotkanie, a także na zwykły wypad ze znajomymi, w chłodne dni :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna sukienka! :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz <3 cudowna sukienka i buty <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo ładna ;) Już ją widzę w wiosennej stylizacji ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, torebka i buty :-) wgl bardzo ładna i gustowna stylizacja :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wygląda rewelacyjnie, bardzo mi się podoba jej krój i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) zazdroszczę figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestawiona stylizacja;) pięknie wyglądasz;*

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka Ty jesteś śliczna, nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka w połączeniu ze skórzaną kurtką prezentuje się bardzo fajnie ;) Podziwiam Cię za chodzenie zimą na takich obcasach :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom chodzenie zimą w wysokich kobcasach nie jest takie trudne ;p

      pewnie Cię zaskoczę ale to są jedne z najwygodniejszych butów jakie posiadam :)

      Usuń
  13. Sukienka jest świetna, ale buty też są strzałem w 10! :)
    A paznokcie wyróżniają się z daleka. Chyba muszę się zainspirować Twoim manicure :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, jednak jak Ty dajesz radę w takich szpilkach? Szczególnie zimą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mnie oto pyta ;p mimo wysokiej szpilki są bardzo wygodne i chodzenie w nich nawet zimą nie sprawia mi problemu ;p

      Usuń
  15. Fajna sukienka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka , u mnie w szafie brakuje właśnie takich z długim rękawem. W spódnicach i sukienkach zdarza mi się chodzić w zimie jednak niezbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sukienka , u mnie w szafie brakuje właśnie takich z długim rękawem. W spódnicach i sukienkach zdarza mi się chodzić w zimie jednak niezbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  18. na Tobie wszystko wygląda po prostu rewelacyjnie :) sukienka piękna :) bardzo lubię taki krój :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń