Modny kolor na zimę - połączenie fuksji i szarości

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Witajcie w Nowym Roku ! :)

Mam nadzieję, że będzie on dla wszystkich pomyślny, szczęśliwy i przede wszystkim zdrowy, a marzenia spełnią się tak jakbyśmy tego chcieli. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w moich ulubionych kolorach. W tym wypadku zestawiłam ukochany płaszcz od Deni Cler z jasno szarą sukienką od Liblu. Całość uzupełniłam o kozaki na słupku. 

O tej porze roku na polskich ulicach królują przede wszystkim bezpieczne barwy – szarości, czernie, granaty, beże, biele, brązy. Zupełnie mnie to nie dziwi, to przecież elegancka klasyka.
 Jednakże warto czasami ożywić stylizację  kolorami, zgodzicie się ze mną ?:)  
Żywa barwa dodana do stylizacji sprawi, że nie przejdziesz niezauważona
Ponadto dzięki temu prostemu zabiegowi mężczyźni będą się za tobą oglądać, a kobiety patrzeć z zaciekawieniem :)

STYLIZACJA
Płaszcz - Deni Cler
Sukienka - www.liblu.pl
Kozaki - www.papilion.pl/


Instagram - Zanzadra91

Zdjęcia - Dawid Wojciechowski







18 komentarzy

  1. Jestem zauroczona odcieniem płaszcza, jest absolutnie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten kolorek ;) jednak bardziej pasuje brunetkom niż blondynkom ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką długośc sukienek i do tego kozaczaki:D cudowny kolor płaszczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo kobieco w tej stylizacji.Kolor i fason płaszczyka -boski:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz:)Cudny płaszcz,cudne buty i ekstra sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię to połączenie kolorystyczne :) zachwycasz, jak zawsze zresztą :) (podglądam Cię od dłuższego czasu na Instagramie :D )
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Twój komentarz wywołał na mojej twarzy uśmiech :)

      Usuń
  7. Piękna stylizacja, super kolor płaszcza :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie po prostu! seksapil elegancja kobiecość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ci w tym płaszczyku ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie
    fuksja jest taka żywa i dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja! Śliczne buty!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam fuksjowy kolor!
    zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolorki :) Buziaki! x

    OdpowiedzUsuń