Połączenie bieli i fuksji

wtorek, 14 lutego 2017

Z jakimi kolorami zestawić odcień różu, aby uzyskać modny i ciekawy efekt ? Ostatnimi czasy fuksja to kolor po który sięgamy coraz częściej. To zdecydowanie zimna barwa, mająca w sobie dużą domieszkę fioletu. Kto najlepiej wygląda w takim intensywnym kolorze ? Zdecydowanie brunetki, niestety blondynki o jasne karnacji raczej powinny go unikać. 

Jakie kolory pasują do fuksji ? Klasycznym rozwiązaniem będą odcienie bieli i srebra. Dlatego dzisiaj postanowiłam pokazać Wam stylizację właśnie w takich odcieniach. 
Tym razem mój zestaw składa się z świetnie skrojonego płaszcz, białej bluzy z naszywkami, białych spodni oraz białych sneakersów.

STYLIZACJA
Płaszcz - Deni Cler
Bluza - La Resistance
Spodnie - Zara
Sneakersy - Napapijri www.schaffaschoes.pl
Zegarek - Cluse http://timeandmore.pl/







16 komentarzy

  1. spodobały mi się buty i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuksja to piękny kolor, dodaje dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawienie, a kolor płaszcza poprostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek! Zdecydowanie jest to kolor przeznaczony bardziej dla brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym kolorze :-) Cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie to połączyłaś ♥ Płaszczyk jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie :) podoba mi się look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja,rewelacyjne połączenie:)
    Podoba mi się fuksja choć dla mnie jest trochę za ciemna:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Płaszczyk i zegarek cudny! :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kolorystyka, całość bardzo mi się podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń