Sztyblety - klasyk na jesień i zimę

poniedziałek, 13 lutego 2017

Sztyblety to jedne z moich ulubionych butów tej pory roku, na stałe wpisane w kanon klasyki świetnie uzupełniają zarówno formalne jak i bardziej 'casualowe' stylizacje. 

Dla kobiet ceniących wygodę, modny wygląd i odchodzących od konwencjonalnych schematów - skórzane sztyblety to jeden z lepszych, obuwniczych wyborów na zimę.

Te które ja posiadam są marki Gant i pochodzą ze strony www.schaffashoes.pl 
Do nich dobrałam czarne woskowane spodnie, skórzaną kurtkę oraz pudrowy golf. Jestem bardzo ciekawa czy tego typu stylizacja przypadnie Wam do gustu :) 

STYLIZACJA
Czapka - lapnas.pl
Kurtka - Trussardi
Golf - Zara
Spodnie - Guess
Buty - Gant od Schaffashoes.pl
Torebka - Kazar

Zapraszam na mój Instagram Zanzadra91









11 komentarzy

  1. Świetna kurtka! Rewelacja :-) Cała stylizacja piękna - jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja :) uwielbiam takie proste zestawy. Bardzo ładny sweterek, a sztyblety to faktycznie must have w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle wyglądasz cudnie:-)
    Świetna stylizacja-najbardziej podoba mi się kurtka.:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja totalnie w moim guście :) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper mega stylizacja :-) wszystko bardzo bmi się podoba w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty są świetne, są nadal w sprzedaży ? Nie mogę znaleźć ich na stronie :(

    OdpowiedzUsuń